Tulevat webinaarit
Järjestämme noin 2 tunnin mittaisia webinaareja useista eri aihealueista. Webinaarit pidetään Teams-sovelluksen avulla ja voit osallistua niihin etänä työpaikaltasi tai vaikka kotikoneeltasi käsin. Koulutustarjotin päivittyy jatkuvasti, joten pidäthän silmällä tätä sivua. Pyrimme ilmoittamaan uusista webinaareista viimeistään noin kuukautta ennen tapahtumaa.
Voit ilmoittautua täyttämällä ilmoittautumislomakkeen alla olevien linkkien kautta.
Aihealue: pd3 Laskutus Ropo-apteekeille
Alkaa: 10.3.2021 klo 13:00
Loppuu: 10.3.2021 klo 15:00
Sijainti: Teams Live Event tai Teams kokous
Tarkempi sisältö: Osa 2 – Laskujen korjaaminen
Aihealue: pd3 Laskutus
Alkaa: 11.3.2021 klo 13:00
Loppuu: 11.3.2021 klo 15:00
Sijainti: Teams Live Event tai Teams kokous
Tarkempi sisältö: Osa2 – Laskujen korjaaminen
Aihealue: pd3 Taloushallinto
Alkaa: 8.4.2021 klo 13:00
Loppuu: 8.4.2021 klo 15:00
Sijainti: Teams Live Event tai Teams kokous
Tarkempi sisältö: ilmoitetaan myöhemmin
Koulutuskuvaus
Tarjoamme useita erilaisia webinaarikoulutuksia. Aihealueet käsittelevät pd3-järjestelmän laskutusta, varastonhallintaa, taloushallintoa tai muita ajankohtaisia aiheita. Sisältö vaihtelee koulutuskohtaisesti ja ilmoitamme tarkemmasta sisällöstä koulutuskalenterissamme. Webinaarien aiheet käsittelevät niin perusteita, kuin syventäviä asioita, virhetilanteiden korjaamista jne.
Webinaarit toteutetaan Teams-ohjelmiston avulla, joko Teams Live-tapahtumana tai Teams -kokouksena. Live-tapahtumassa osallistujat kuuntelevat ja katselevat kouluttajamme esitystä ja kysymyksiä voi esittää chatin kautta. Teams-kokouksessa osallistujat voivat itse keskustella mikrofonin kautta, jolloin tilanne muistuttaa enemmän perinteistä luokkahuonekoulutusta. Kerromme ilmoittautuneille erikseen, kumpaa formaattia käytetään.
Webinaarit järjestetään aina klo 13:00-15:00. Voit osallistua webinaareihin etänä työpaikaltasi tai vaikka kotoasi käsin. Tarvitset verkkoselaimen, kaiuttimet/kuulokkeet ja tarvittaessa mikrofonin. Erillisen Teams-sovelluksen asentaminen ei ole pakollista.
Osallistujat saavat lisäksi käyttöönsä tilaisuuden tallenteen, jota voi katsoa uudestaan viikon verran. Kaikissa webinaareissa tallennetta ei välttämättä annetta. Tällöin osallistujat saavat käyttöönsä koulutusvideoita tai kirjallisen materiaalin, joissa kerrataan tiivistetysti webinaarin asioita.
Tervetuloa etäopiskelemaan!
Hinta
Webinaarien hinta on 150 € (ALV 0 %). Hinta sisältää webinaarin, sekä katseluoikeuden tilaisuuden tallenteeseen tai käsiteltävän aihealueen erillisiin koulutusvideoihin tai kirjalliseen opiskelumateriaaliin.
Pakettitarjous: Kun ilmoittaudut kahteen webinaariin hinta on vain 280€ (ALV 0%). Kun ilmoittaudut kolmeen webinaariin hinta on vain 350€ (ALV 0%)
Ilmoittautuminen
Täytä sähköinen ilmoittautumislomake yllä olevista linkeistä. Ilmoittautuminen sulkeutuu 3 arkipäivää ennen tapahtumaa.
Webinaarien sisällöt
pd3 – Laskutuksen webinaarit (4 kpl)
Laskutus – Osa 1: Laskutuksen kokonaiskuva – rutiinit haltuun!
- – Asiakkaan kortti laskutuksen näkökulmasta
- – Laskutukseen liittyvät kuukaudenvaihteen toimet (SV-50-lomake jne.)
- – Vastaanottoilmoitukset eLasku- ja suoramaksuasiakkaille
- – Laskutusrutiinit: Asiakas- ja työpaikkakassalaskutus, sekä annosjakelupalkkiolaskutus
- – Lääkärinpalkkiotilitys
- – Viitemaksujen luku
- – Laskutukseen liittyvät raportit
Laskutus – Osa 2: Laskujen korjaaminen
- – Asiakaslaskun korjaaminen
- – Useita esimerkkitilanteita: laskutettu väärä summa, asiakas maksoi liikaa tai kahteen kertaan, jne.
- – Myyntitappion kirjaaminen
- – Työpaikkakassalaskun korjaaminen
- Useita esimerkkitilanteita: TPK jättää maksamatta osan, alkuperäisen laskun korvaaminen uuden, korjatulla laskulla, jne.
- – TOTU-laskun korjaaminen
- Kela ei maksa Totu-ostoa, miten lasku korjataan ja kirjanpito oikaistaan?
- – Laskujen ja maksujen seuranta
Laskutus Ropo-apteekeille – Osa 1: Laskutuksen kokonaiskuva – rutiinit haltuun!
- – Asiakkaan kortti laskutuksen näkökulmasta
- – Laskutukseen liittyvät kuukaudenvaihteen toimet (SV-50-lomake jne.)
- – Vastaanottoilmoitukset eLasku- ja suoramaksuasiakkaille
- – Laskutusrutiinit: Asiakas- ja työpaikkakassalaskutus, sekä annosjakelupalkkiolaskutus
- – Lääkärinpalkkiotilitys
- – Viitemaksujen luku
- – Laskutukseen liittyvät raportit
Laskutus Ropo-apteekeille – Osa 2: Laskujen korjaaminen
- – Asiakaslaskun korjaaminen
- Useita esimerkkitilanteita: laskutettu väärä summa, asiakas maksoi liikaa tai kahteen kertaan, jne.
- – Myyntitappion kirjaaminen
- – Työpaikkakassalaskun korjaaminen
- Useita esimerkkitilanteita: TPK jättää maksamatta osan, alkuperäisen laskun korvaaminen uuden, korjatulla laskulla, jne.
- – TOTU-laskun korjaaminen
- Kela ei maksa Totu-ostoa, miten lasku korjataan ja kirjanpito oikaistaan?
- – Laskujen ja maksujen seuranta
- Maksumuistutukset
pd3 Varastonhallinnan webinaarit (4 kpl)
Varastonhallinta – Osa 1: Nimikkeiden käsittelyn perusteet
Yhteydenotot ja tiedustelut:
KAIKKI KOULUTUKSET
Riia-Liisa Rasimus
palvelujohtaja
puh. 050 021 8119
riia-liisa.rasimus@pharmadata.fi