
Service Desk -asiantuntijat käytössäsi
Pharmadatan Service Desk on apteekkien järjestelmä- ja tietoliikenneongelmissa palveleva tukipalvelu, jossa ystävällinen ja ammattitaitoinen tiimi opastaa asiakkaitamme oikean ratkaisun löytämisessä.
Vastaamme sekä puhelimitse että sähköpostilla tehtyihin yhteydenottoihin. Service Desk -asiantuntijamme arvioi saapuneen yhteydenoton kiireellisyyden, opastaa asiakasta ja kirjaa ongelman tikettijärjestelmään. Tukipalveluiden asiantuntija on myös se, joka yleensä ratkaisee ongelman asiakkaan kanssa. Tarvittaessa tukipalvelujen lisäksi ongelmanratkaisuun osallistuvat myös Pharmadatan ohjelmistokehityksen asiantuntijat, laiteasiantuntijat ja palveluiden tuottamisesta vastaavat yhteistyökumppanit.
Pharmadatan tietopankki ja viestintäkanava on nimeltään Neuvo. Neuvo on sivusto, josta löytyvät uusimmat tiedotteet sekä pd³ – ja Salix -käyttöohjeet. Mahdollisissa häiriötilanteissa tiedotus tapahtuu myös Neuvossa.
Service Deskin korkealaatuiset tukipalvelut palvelevat myös iltaisin ja viikonloppuisin. Haluamme tarjota asiakkaillemme laajat palveluajat ja parhaan mahdollisen asiakaspalvelukokemuksen.
Aukioloajat
Arkisin klo 8-21, la 8-18 ja su 10-15
Poikkeavat aukioloajat löydät Neuvosta.
(09) 75 115 115