Ajankohtaista

pd3-vinkit: asiakastapaus ja markkinointityökalu

Asiakastapaus

Asiakastapaukset on uusi tapa hallinoida asiakkaan tilaustuotteita ja keskeneräisiä asioita, kuten tilaukseen jääneitä ja erityislupahakemuksia. Ruutua voidaan käyttää myös asiakaspalvelun aloitusruutuna, jolloin asiakkaan tilanne apteekissanne näkyy suoraan yhdellä yhteenvetoruudulla.

Asiakastapaus linkittyy myös varastonhallintaan ja asiakasviestintään, jolloin työkalulla saadaan vähennettyä tarvetta lapuille ja erilaisille toimintamalleille keskeneräisten asioiden suhteen.

Markkinointityökalu

Markkinointityökalu on helppokäyttöinen ja monipuolinen tapa tehdä viestintää tai tarkastella raportteja erikseen rajatulle asiakasjoukolle. Työkalulla voidaan toteuttaa apteekin viestintäkamppanjoita ja muuta viestintää liittyen asiakkaiden taustatietoihin tai ostoihin.

Muista katsoa lisäohjeet Neuvosta.

Edellinen artikkeliSeuraava artikkeli