Ajankohtaista

Tule meille töihin: Haemme asiantuntijaa Pharmadatan asiakastukeen

Haemme Helsinkiin,

Asiantuntija – Pharmadatan asiakastuki

Tehtävässä toimit asiakkaidemme tukena järjestelmiin ja ohjelmistoihin sekä tietotekniikkaan liittyvissä kysymyksissä. Alkuun tehtäväsi koostuu tukipyyntöjen vastaanottamisesta ja niiden välittämisestä eteenpäin. Osaamisesi karttuessa siirryt ratkomaan itsenäisesti ohjelmistojen tukeen että tietoteknisiin kysymyksiin liittyviä kysymyksiä. Tulet tekemään tiivistä yhteistyötä myös talon muiden sidosryhmien, kuten tuotekehityksen ja koulutuksen kanssa. Tehtävä sisältää ilta ja viikonlopputyötä.

Tehtävässä onnistuminen edellyttää seuraavia taitoja:

  • – Erinomaisia asiakaspalvelutaitoja
  • – Hyviä tietoteknisiä taitoja
  • – Apteekkialan tuntemusta
  • – Käyttökokemusta Pharmadatan pd3 ja Salix-apteekkijärjestelmistä
  • – Täsmällisyyttä ja kykyä järjestelmälliseen työskentelyyn
  • – Hyviä kirjallisia ja suullisia vuorovaikutustaitoja
  • – Sujuva suomen kielen taito

Asiantuntijan tehtävässä arvostamme seuraavia ominaisuuksia:

  • – Kykyä mukautua nopeatahtiseen työhön ja hyvää paineensietokykyä
  • – Harrastuneisuutta ja aitoa kiinnostusta tietotekniikkaan
  • – Kokemusta puhelintyöstä
  • – Halua oppia uutta ja jakaa osaamista
  • – Sujuvaa ruotsin kielen taitoa

Kiinnostaako työ hektisessä ympäristössä nuorekkaassa ja mukavassa työporukassa? Jos haluat lisäksi kasvattaa teknistä osaamistasi, on Pharmadatan Service Desk oikea paikka juuri sinulle!

Tarjoamme mielenkiintoisen tehtävän alan kehityksen kärjessä. Perehdytämme hyvin tehtävään ja huolehdimme työterveydestäsi.

Kyseessä on vuoden määräaikainen tehtävä, joka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Hae tehtävään lähettämällä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV otsikolla ”Asiantuntija, asiakastuki” osoitteeseen rekrytointi@pharmadata.fi

Lisätietoja tehtävästä antaa Mikko Halinen puh. 040 176 8838 tai mikko.halinen@pharmadata.fi

Edellinen artikkeliSeuraava artikkeli