Apteekkien IT-alasta kiinnostunut ammattilainen – tule töihin Pharmadatalle!

Pharmadata Oy on johtava apteekkialan tietojärjestelmiä ja tietoliikennepalveluja tuottava yritys, jonka tuotteita ovat muun muassa pd³ ja Salix sekä EasyMedi, SecureMedi, Procuro, Presto ja Apteekkiverkko. Tarjoamme lisäksi Service Desk -palveluja, ohjelmistokoulutusta sekä asiantuntijapalveluita.

Yhtiön liikevaihto oli vuonna 2017 noin 8,1 miljoonaa euroa ja henkilöitä yrityksessä työskentelee 45. Pharmadatan omistaa Suomen Apteekkariliitto.

Pharmadatan arvot ovat: asiakaslähtöisyys, luotettavuus, edelläkävijyys ja asiantuntijuus. Asiakkaista 76 % onkin erittäin ja hyvin tyytyväisiä Pharmadatan asiantuntemukseen ja pitää yritystä luotettavana sekä toimintavarmana yhteistyökumppanina. (Taloustutkimus 11/2017).

Otamme vastaan avoimia hakemuksia sähköpostiosoitteessa rekry@pharmadata.fi


Haemme asiantuntijaa Pharmadatan asiakastukeen

Tehtävässä toimit asiakkaidemme tukena järjestelmiin ja ohjelmistoihin sekä tietotekniikkaan liittyvissä kysymyksissä. Alkuun tehtäväsi koostuu tukipyyntöjen vastaanottamisesta ja niiden välittämisestä eteenpäin. Osaamisesi karttuessa siirryt ratkomaan itsenäisesti ohjelmistojen tukeen että tietoteknisiin kysymyksiin liittyviä kysymyksiä. Tulet tekemään tiivistä yhteistyötä myös talon muiden sidosryhmien, kuten tuotekehityksen ja koulutuksen kanssa. Tehtävä sisältää alkuun vain päivävuoroja, mutta myöhemmin on mahdollista tehdä myös ilta- ja viikonlopputöitä.

Tehtävässä onnistuminen edellyttää seuraavia taitoja:

Erinomaisia asiakaspalvelutaitoja
Hyviä tietoteknisiä taitoja
Apteekkialan tuntemusta
Käyttökokemusta Pharmadatan pd3 ja Salix-apteekkijärjestelmistä
Täsmällisyyttä ja kykyä järjestelmälliseen työskentelyyn
Hyviä kirjallisia ja suullisia vuorovaikutustaitoja
Sujuva suomen kielen taito

Asiantuntijan tehtävässä arvostamme seuraavia ominaisuuksia:

Kykyä mukautua nopeatahtiseen työhön ja hyvää paineensietokykyä
Harrastuneisuutta ja aitoa kiinnostusta tietotekniikkaan
Kokemusta puhelintyöstä
Halua oppia uutta ja jakaa osaamista
Sujuvaa ruotsin kielen taitoa

Kiinnostaako työ rennossa ja mukavassa porukassa? Pysyvätkö langat käsissäsi ajoittain nopeatempoisessakin vauhdissa? Jos haluat lisäksi kasvattaa teknistä osaamistasi, on Pharmadatan Service Desk oikea paikka juuri sinulle!

Tarjoamme mielenkiintoisen tehtävän alan kehityksen kärjessä. Perehdytämme hyvin tehtävään ja huolehdimme työterveydestäsi.

Kyseessä on vuoden määräaikainen tehtävä, joka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Hae tehtävään lähettämällä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV otsikolla ”Asiantuntija, asiakastuki” osoitteeseen rekrytointi@pharmadata.fi

Lisätietoja tehtävästä antaa Mikko Halinen puh. 040 176 8838 tai mikko.halinen@pharmadata.fi